kolmapäev, 11. veebruar 2009

Õhus on kevadet


Sinilill otsustas õitsema hakata. Esialgu küll veel vaid toas aknalaual. Talvehämust kosumine ja õienupu kasvatamine võttis aega kolm nädalat. Sama ajaga läksid õide ka tuppa toodud kirsioksad. Õhus on juba tunda kevadet ja ka päev on ligi kaks tundi pikem kui detsembrikuise pööripäeva aegu.

Mu kevad algab pääle jõulu juba:
neist päiksekiirtest oli ammu puudu,
mis vargsi poevad läbi härmas ruudu,
kus kurb ja pime ootamas mu tuba.

Te olge tervitet, et läbi lume
ja kurja rahepilve nõnda vara
mu üles leidsite mu pilgu valgussära
ja tänavhalluselle lõite rõõmsa jume!

Mu meel läheb härdaks, niiskust nõrgub laugel:
õrn aimus küllusest, mis küll veel kaugel,
kuid mida oodata on ju antud lootus.

Vist elus kaunimat ei olegi kui - ootus,
sest suveks valmistuma juba algan
ja talve tulisemalt maha salgan.

Marie Under

1 kommentaar: