esmaspäev, 19. jaanuar 2009

Ärapanija versus Erisaade


Täna hommikul paar kolleegi itsitas, et ma olevat eile õhtul Ärapanijas olnud. Kahjuks ise ei näinud, aga küsisin siiski, et milles siis nali oli? Huumor olevat seisnud selles, et üks naljameestest, ei saanudki aru kas Juur või Oja, olevat leidnud, et kuna Kadri Simson on nüüd abielus naine, siis seetõttu ei tohiks ma enam koduseinte vahelt nina välja pista, veel vähem aga päevasündmustest oma arvamust omada.

Mhm? Kuidagi arhailine või lausa saudiaraabialik. Igatahes ei kõla väga naljakalt. Ja seda mitte seetõttu, et ma enda üle naerda ei oskaks.

Vastupidi, nii harva kui mul on olnud juhust naljasaadetesse sattuda, olen ikka seda huumoriga võtnud. Üks esimesi kordi oli viis aastat tagasi Henrik Normanni aastavahetusprogrammis, kus ta pilas suhteliselt äratuntavalt minu antud intervjuud Urmas Ottile Happy Hour´s. Pilasaates oli küll intervjueeritavaks Pipi Pikksukk, kellele läheneti ehtotilikus stiilis a la : „Meie ees rullub lahti fantastiline inimsaatus. Aga miks sa tulid ära heaoluühiskonnast ja hakkasid kokku elama koduloomaga?"

Viie aastaga on ka Normann tuhmistunud, mis siis ärapanijatelegi ette heita. Uue hooaja huumor on ju hoopis ETV Erisaates.

Saada sõbraliku lähenemisega endine põllumajandusminister sinnamaani, et ta üllatusest õhetades peab küsima, et teie vist ikka ei ole Aktuaalsest Kaamerast või Türgi jalgpallifännid lubama viiki, kui selle eest saab Türgi Eesti toel Euroopa Liitu (ja viik saadigi), on vaid mõned kuldsed hetked hooaja esimesest poolest.

Ma ei tea, mis nalja täna õhtul minu enda kulul saab, aga peale seda kui Anatoli Tafitšuk tuvastas mu peal needuse ja selle trummipõrina saatel eemaldas, on võõrutusnähud väga rängad. Palavik on tõusnud, hääl kadunud ning muid muresid nagu polekski.

2 kommentaari:

blogger ütles ...

ilmselt mõtlesid Juur ja Oja siiski seda,et kui naisterahvas leiab kogu aeg põhjust nurisemiseks,siis võib see põhjus olla vabalt põhjustatud kodusest nii sugulisest kui ka muust rahuldamatusest.kindlasti peaksid minu arvates olema sellises vanuses juba ka lapsed.see paneks rohkem mõtlema selle peale,et kas konfliktid on ikka parim edasiviiv jõud.minul on kolm last ja ma mõtlen hirmuga selle peale kui Keskerakond pääseb võimule.Olen piisava hulga oma elust elanud vene võimu all ja sellest piisas.omal ajal kui Savisaar hõikas Toompeal appi siis olime sõbraga esimesed kes olid seal.nüüd on Savisaar see kes tahab Suurt Venemaad tagasi.
Te olete liiga noor selleks et mäletada mida see tähendab.Mõelge palun sellele siiski et kui Teil oleksid omal lapsed-mis Te siis teeksite.Kas ikka üritaks Keskerakonda võimule saada ja Eesti jälle hävitada?Ma ei tea kui arusaadav see jutt nüüd sai aga kui vähegi võimalik siis mõelge selle peale.Koos omadega saab kuidagi ikka läbi.Venemaaga kahjuks ei saa.

Kadri Simson ütles ...

No näed, selleks on ikka vaja ühte samasuguse ajuehitusega inimest, et huumor lahti mõtestada. Kas oleks mu kolleegid Riigikogust Ene Ergma või Keit Pentus seda sama hästi suutnud? Vaevalt.

Mis puutub Venemaa hirmu, siis viha asemel on vaja veidi kainet mõistust: omal ajal Rahvarindes Eesti iseseisvuse eest võidelnud inimesed ei teinud seda selleks, et täna Keskerakonnas olles oma enese töö ära nullida. Vastupidi, Eesti iseseisvus on põhieesmärk, ülejäänu kõik on vaid vahend selle kindlustamiseks.